I.Boice | Iranian Boice Community


오늘두 잘먹겠습니다!!^^

[JH] Today, it is my appetite !! ^^

امروز, دلم میخواد از اون بخورم



نظرات شما عزیزان:

پوران
ساعت22:28---27 خرداد 1394
هیون جان شما اون چیپس عسلی ظهر رو چه کردی؟؟؟
پاسخ:شما با چیپس چیکار میکنی؟؟؟


شین وو
ساعت21:08---27 خرداد 1394
یعنی فقط تو بخور هیون...
من: هیون من دارم می میرم..
هیون: باشه اینو بخورم بیام!
من: هیون کره داره میره زیره آب...
هیون: بزار اینو بخورم حالا وقت واسه فرار هست...!
من: هیون دنیا داره به آخر میرسه!
هیون: هووووم من هنوز غذایه ایرانی نخوردم حالا چیکار کنم!
در این حالت این منم----->
پاسخ:خخخخخخ انصافا این رو راس میگی....تو اون قسمت 1 هند جذاب....تازه از خوذراک مرغ خوشش نمیومد اون همه مرغ خورد!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: چهار شنبه 27 خرداد 1394برچسب:, ׀

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com